Mittwoch, 15. Oktober 2014

Ilk türkce paylasimim! :-)

Herkese selam! :)

Bazilarinizinda bildigi gibi (Instagram'da paylasmistim cünkü) su an dan itibaren arada bir türkce paylasimlardada bulunmak istiyorum :) Bir yandan belki türkcem gelisir, öbür yandanda Türkiye'de yasayan okuyucularda kazanabilirim belki :)

Ilk paylasimimda size sormak istedigim sey: Benden ne gibi seyler görmek istersiniz?

Fikirlerinizi yorum olarak ya burdan yada Instagram'dan benimle paylasirsaniz gercekten cok sevinirim! :) Sonucta sizin okumak ve görmek istediginiz seyleri paylasmak istiyorum! :)

Burdan yorum yazmak icin sadece alttaki kisimda ''Geben Sie einen Kommentar ein...'' yazan yere basmaniz ve yorumunuzu yazmak yeterli :)

Ardindan ''Kommentar schreiben als:'' yazan yerin sag tarafinda ya  Anonym ya da Name/URL yere basabilirsiniz. Anonym'e basarsaniz anonim olarak yorum birakmis olacaksiniz, ama isminizide yazmak istiyorsaniz, Name/URL yazan yerde isminizi yazabilirsiniz. Tabiki ayni seyi anonim olarakda, altina ,,benim adim ...'' diyerek de yazabilirsiniz :)

Herhangi bir sorunucuz vs. olursa, bana dedigim gibi, ya burdan ya da Instagram'dan vs. ulasabilirsiniz :)


Sevgiler, Funda ♥

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen